Новини

4 Квітня 2018
Для багатьох юристів набути статус партнера- жадана, але нездійснення мрія

Станіслав Скрипник розповів про шлях до ефективного партнерства журналу “Український юрист”. 

В одній із публікацій журналу «Український Юрист» ми зазначали, що  метою «LP» є поступово, крок за кроком виростити своїх фахівців всередині фірми. Можна сказати, що цей же підхід ми практикуємо і щодо партнерів –як правило, всі вони пройшли шлях до партнерства –із рядових юридичних посад. Вважаємо, що це є вкрай важливим мотиваційним стимулом  для персоналу, адже вони щоденно і наочно бачать перед собою приклади осіб, що завдяки наполегливій праці та вдалому особистісному розвитку – в результаті посіли партнерську посаду. Працівник відчуває, що в нього є всі можливості для кар’єрного росту, і він не буде «вічним юристом-виконавцем». Для багатьох юристів набути статус партнера- жадана, але нездійснення мрія, натомість в нашій Фірмі це принцип, втілений в життя. Наприклад, Артур Кіян та Дмитро Савчук, що нещодавно отримали статус асоційованих партнерів, свого часу розпочали свій шлях у «LP» з посад юристів першого рівня, і тривалий час були старшими юристами.

Юристи, що отримали партнерство в результаті свого зростання,  прекрасно розуміють всі операційні процеси діяльності своєї фірми, розділяють і дотримуються її цінностей та правил та, будемо відверті, більш лояльні. Звичайно, є і виклики, з якими їм необхідно впоратись в новому статусі. Так, важливим завданням для нового партнера є як побудова власної команди, так і вибудовування відносин із колегами в новому статусі.  Інше не менш важливе питання – це залучення партнером нових клієнтів, адже малоймовірно, що хтось із діючих партнерів «поділиться» із ним наявними проектами.

Партнер юрфірми –це основний комунікатор у відносинах із клієнтами, саме до нього вони звертаються домовитись про зустріч і потім повідомляють свої проблеми. Партнер –той інструмент, хто проводить зустрічі, визначає умови роботи, підтримує постійній зв’язок з клієнтами та репрезентує їм результат діяльності юристів. Розуміючи, що його питанням займається саме партнер, клієнт відчуває турботливе і серйозне ставлення до себе з боку юрфірми.

Безумовно, основну виконавчу роботу будуть здійснювати команди юристів, і певні поточні чи другорядні питання партнер не може знати досконало. Однак, клієнт завжди вважає, що він єдиний, його ситуація надважлива і що вся юрфірма «живе» тільки вирішенням його проблеми –і він повністю правий, оскільки платить за це гроші. І кожен його дзвінок передбачає, що партнер з першого слова зрозуміє про що йдеться мова і буде в курсі подій. Саме тому, крім підготовки і вичитки основних процесуальних документів чи меморандумів, партнер має також тримати руку «на пульсі» проекта, знати про всі зміни, бути присутнім у всіх листуваннях і на всіх переговорах.